06/04/20

Systemy    start - stop , i - stop , eco   itp.  z założenia mające zmniejszać przede wszystkim spalanie, sprawdzają się świetnie, z tym że tylko w katalogach.

 

używając w/w systemu użytkownik pojazdu obniża trwałość rozrusznika, turbin, silnika, akumulatora, filtrów cząstek stałych  itd. - elementów drogich lub bardzo drogich   -   ale przynajmniej jesteśmy EKO  ;-)

 

szybkie opuszczenie skrzyżowania z aktywnym systemem ?

świetna sprawa !

 

finał ?

wsiadamy do auta wciskamy przycisk odpalenia silnika, wciskamy przycisk hamulca ręcznego i wciskamy przycisk wyłączenia start - stop    i tak po każdorazowym włączeniu zapłonu

( pewnie za chwilę wymyślą jeszcze kilka przycisków )

 

w nielicznych modelach jest możliwe wyłączenie na stałe systemu   start - stop   sprzętem serwisowym

plusy :   system nie działa

minusy :   przycisk staje się nieaktywny i taki pozostaje do czasu kolejnej płatnej wizyty w serwisie

- nie mamy nad nim żadnej kontroli

 

 

CO MY NA TO ?

 

usługa którą proponujemy polega na przeprogramowaniu sterownika start - stop

tak aby to użytkownik pojazdu miał pełną kontrolę nad systemem

 

ustawienie fabryczne :

- system   start - stop   jest aktywny po odpaleniu silnika, jest to takie rozwiązanie jak fabryczne 

( chcąc wyłączyć   start - stop   wciśnij przycisk OFF - i tak po każdym włączeniu zapłonu )

 

modyfikacja :

- system nieaktywny po odpaleniu silnika       ( chcąc włączyć system - wciśnij przycisk OFF ) , po każdorazowym odpaleniu silnika   start - stop   nie będzie aktywny.

 

- użytkownik pojazdu w każdej chwili może wrócić do ustawień fabrycznych - taka zamiana trwa 10 sec ! 

 

- modyfikacja sterownika   start - stop   nie ma wpływu na gwarancję auta !

- serwisowa aktualizacja oprogramowania sterownika   start - stop   nie ma wpływu na działanie systemu - testowane w kilku modelach

 

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY AUTORYZOWANE SERWISY I WARSZTATY

Start - Stop  system