Systemy start - stop , i - stop , eco itp. z założenia mające zmniejszać przede wszystkim spalanie, sprawdzają się świetnie, z tym że tylko w katalogach.
używając w/w systemu użytkownik pojazdu obniża trwałość rozrusznika, turbin, silnika, akumulatora, filtrów cząstek stałych itd. - elementów drogich lub bardzo drogich - ale przynajmniej jesteśmy EKO ;-)
szybkie opuszczenie skrzyżowania z aktywnym systemem ?
świetna sprawa !
finał ?
wsiadamy do auta wciskamy przycisk odpalenia silnika, wciskamy przycisk hamulca ręcznego i wciskamy przycisk wyłączenia start - stop i tak po każdorazowym włączeniu zapłonu
( pewnie za chwilę wymyślą jeszcze kilka przycisków )
w nielicznych modelach jest możliwe wyłączenie na stałe systemu start - stop sprzętem serwisowym
plusy : system nie działa
minusy : przycisk staje się nieaktywny i taki pozostaje do czasu kolejnej płatnej wizyty w serwisie
- nie mamy nad nim żadnej kontroli
CO MY NA TO ?
usługa którą proponujemy polega na przeprogramowaniu sterownika start - stop
tak aby to użytkownik pojazdu miał pełną kontrolę nad systemem
ustawienie fabryczne :
- system start - stop jest aktywny po odpaleniu silnika, jest to takie rozwiązanie jak fabryczne
( chcąc wyłączyć start - stop wciśnij przycisk OFF - i tak po każdym włączeniu zapłonu )
modyfikacja :
- system nieaktywny po odpaleniu silnika ( chcąc włączyć system - wciśnij przycisk OFF ) , po każdorazowym odpaleniu silnika start - stop nie będzie aktywny.
- użytkownik pojazdu w każdej chwili może wrócić do ustawień fabrycznych - taka zamiana trwa 10 sec !
- modyfikacja sterownika start - stop nie ma wpływu na gwarancję auta !
- serwisowa aktualizacja oprogramowania sterownika start - stop nie ma wpływu na działanie systemu - testowane w kilku modelach
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY AUTORYZOWANE SERWISY I WARSZTATY